YOU are the only one

Salam peepss!howau you?sihat?alhamdulillah..haha,harini mera nak buad entri pasal darling mera lah.dia yg mera syang,dia yg mera jaga,dia yg mera eh?dah dah dah.haha,jom teruskan entri kita yaw!check this out..tuttt

Perempuan ini :


bio sikit
|
|
|
Norazira Ishak
4 belas tahon
sekolah sama dengan aku
dduk taman haji muslim
suka taip mesej
tegas
time belaja,belaja
time gedik,gedik(HAHA,sorry syg)

haaa..nak karang cerita siket.dia ni selalu tlong aku dalam hal2 peribadi,ye lahh,kawan mane yg smpai hati tgok kwan dy dalam kesusahan kan kan kan?hmm.dia ni bolee than pandai jgak lahh.i loikkee kwan dgan dia,hee.kitorang ni dah mcam adik and kakak taw.woops?haha,memang pn,jgan tekejut buruk sudaa,hahaha,dia ada blog,meh aku nak promote siket-XEERAJEERA.BLOGSPT.COM .haha,follow lah,aik?aku suro orang follow blog dy,tapi aku tak berapa ade follower.masalahh..

haa,dah nak smpai penghujungnyaa.lagi satu lagi satu!nak buat ayat sikit..

zee,i miss you like i miss a half dead
i love you like i love my mom and dad
i take care of you like i take care my teddy bear
i follow your blog like you follow my blog dear
i hope we don't gusti2 anymore
i wish our frienship will be better than past

till thenn,ciaoo!