NUR DANIA HASMIE ♥

Heyy. Salamm. Sihat yang ? hehe ,harini baru free siket haku nak update blog. Pasal nia. Adik bongsu aku yg sekarang nie dah sebulan lebeh . HEHE. Sesikit dah ler . Huh ? Blurrr ? (konfirm korang tak pham kan ? Abaikan.)

Alkisahhhhhhhhh... Toiyibbb.. Nur Dania Hasmie tlah kluar pda 1 haribulan enam duaribu sebelas.(aiseh ! Ada gaya ala ala pembaca berita tv3 tak? haha,abaikan). Aku tak pndai karang ayat ni weyh! BUNTU BHAI ! Okay2 rileks..fuhh. Nia nie..Nia nie..

Nia satu satunya adik bongsu yang aku syg . Dialah penyeri life family aku. Kalau takde dia,alamatnye sunyi lah home sweet home kitorang. Nia nie manja dgan ayahnya(ayaku jua),aku,akim and especially dgan ibu. Tapi ada satu jek masalah. Kalau time dia nangis tu,perhhhh ! (sediakan kapas sblum nia melalak) ,tp family aku and aku tak kesah cause dh biasa(bongok,hee) and as her sister aku lah yg boleh dharapkan utk mendiamkan dia bhai. Time dia tidur pulakk,alalalalalala,cumel nyeeee(nada gedik). Hah ! ramai jenjiran cakap muka nia ada rupa ayah,ibu,akim EKCELI aku. Huaaaaa.. sedih mak nyahh. But nevermind,i don't mind(english sesat). Adehdeh,dude,tngan dah letih ,mata dah ngantuk,it is a sleep time,sleep tight weyh ,salam and bye.




As your sis dik , I love you as I love him :')