Fly as high as you can ...

Hi assalamuaalaikumm peepss. Okay,harini aku tak nak cakap banyak potpetpotpet. Just beri tumpuan kat tittle harini ye murid murid. Siapa besembang time tecer mengajar kat blog nih ,kena buad essay pasal life bruno mars ehh xD

Okayy . Mesti korang penah rasa stress,tekanan,stress or bagai -.- . Dekat dunia yg indah ni mesti ada tempat untuk kita meluahkan perasaan or lepaskan stress kita right ? Tak kan tak de kott. Nampak beno nipunye hussennn.Hihi.Okay dah. Salah satu daripada punca stress semestinya from masalah peribadi kan ? Ni dah lari topic dah niiiiii.Okay macam ni,ekceli tempat for kita nak lepaskan prob kita bukan susa pon nak carikk.Cuma kita perlu carik tempat yg tenangg...cool..and whateverr.Nak lepaskan prob tu bia lah kena tempatnyaa. Such as kita lepak kat pantai ke..Fuhh sumpah cool.Haa pantaiiiii.

Pantai.Hmm tempat yg not bad untuk kit lepaskannnnn our stressss . Duduk tepi pantaii and then pejamkan mata korang tu rapat rapat..hirup fresh air..bayangkan yg korang boleh 'fly as high as you can'..Fuhhh jauh cita cita aku for buad mcam tuu. Hmmm.Entry aku kali ni macam aku share mimpi aku dgan korang lah pulaks.(meme ponn -..-) Tak best gila entry ni ! Tah pape . Suka hati ahh nak entry mcam mana kann ? Kay ah kay ah sebelum aku melalut macam orang gila, let me stop typing :/

Jangan lupa kemsalam kat mak abah korangg. Bye assalamualaikumm.Nity nity :>