Sepi

Hii. Assalamualaikumm.Sihat tak sihat tak ? Harini aku tak pegi skolahh ponn. Alahh cuti hooray. Kesah? Hehehe.Baru habis exam..nk rest kan brain ni siket. Ala tk kan tk boleyy. Boley kann? Hahaha. Dahh. Mengarut jek aku ni.Ha,aku nak bgtau korang ni,aku ada karang satu benda nii. Not a poem okay. Apa dy hahh. Adoii. Aku tak tau nak panggil apa. Korang usha je lahh. Suka tak suka ,suka hati aku lah nk karang ke tak.Hehehe.The title is Sepi.Ha sama dgan title entry kat atas tuu.(mmg lahh -.-) Hahaha.Dah dah..Here we goo.

SEPI
malam menemaniku..
siang juga begitu..
aku terdiam sendiri..
keseorangan..
sepi tanpa kata..
namun..
sunyi yg mengajarku erti sepi..
sepi itu adalah..
kehilangan..
kesunyian..
sesuatu yg sangat kita cintai dan sayangi..
kadang-kadang kita merasakan sepi itu sangat bermakna dalam hidup kita..
yg membuatkan kita berasa takut akn kehilangan sesuatu..
mungkinkah sepi itu akn terus menguasai diri kita?
mungkinkah sepi itu akn terus mendampingi kita?
TIDAK..
sepi tidak boleh menguasai,mendampingi diri kita..
utk selamanya..
jikalau kita kuat..kita tabah..
tempuhilah sepi itu..
tanpa berasa takut ataupun gentar..
akhirilah kehidupan kita dgan kegembiraan..
bukan dengan kesepiann.

Amera Amir.

Haa. Habis dahh.Hehehe. Tak best? Takpe ,tak suka sudaa.Ni just for fun and saja nak share dgan korang. Sebabb..teringat kat someone :) . Kay ah. Gua mau ciaooo. Nak tlg ibu kat daporrr. Bye assalamualaikumm.