Final Exam --"

*Okay macam ni muka saya bila dapat tahu exam dah dekat :3

Hi assalamualaikum awak ! Tu awak yang kat depan pc tuu ! Hi ? Haha tiba.Huuuuhh.Hmphh.Ouhh.Yeahhh.Hahaha why saya hu ha hm ni?Ha pasal exam lahh.Saya form 2.Awak?Form 3? Dah free dah pegi jauh jauh.Ni org form 2 pulak nak amek exam BESAR.Hee.Just kidding.

Exam exam and exam.Hadoii.Takde pekataan lain ke from exam?Letak la peksa ke,ujian keee.Hee :] sama je lah mera.*okay buad muka innocent*.Next week hari isnin tepat pukul 8.20 dah start exam.Ceh.See awak?Kita boleh hafal skrip yg kita tulis tadi la.Hewhewhew.*sorry if gediks*HAHA.Ibuuuuuuu Makkkkk Mamaaaa tolong saya please *_* muka sinchan.Kalau tak boleh skor 9a's cano? Alaaaa macam kau tak buad revision mera *cough*.Hehe.

Okay tujuan saya post entry harini sebenarnya ada pengumuman yg saya akan buad.Iaituuu*bunyi drum sikit* No more facebook ,twitter-->add me please,blog and others because i will sitting final exam on the next week.(senafas)HAHA.Ni speaking hancus namanyaaa.Okay doakan saya bejaya okayy?Thanks kbai awakk.